Hata rubrik just nu.

Hejhej, nu har jag nyss kommit hem från Ida .
Och jag kan inte påstå att jag är glad idag. Hatar allt jävla skitsnack och ryktspridare. Dom borde brännas. Jaja, anyway. Ska vänta på min mamma som ska komma med  smoothie (stavning*) till mig. För vi ska dra till stallet. Och jag behöver något som muntrar upp mig. Det gör iallafall alltid några personer. Men en av dom personerna kan jag inte ta upp här på bloggen. För då börjas väl allt snackas här igen. Suck, vill flytta.
Men ni får ha det bra.,

Jusste, ni har frågat om när vi ska skriva om danmark. Bokstavligt talat finns det inte mycket att skriva, för jag kan inte få ner känslorna och allt på datan. Jag är över lycklig över det som hände där. Och vet inte om jag orkar dela med mig lyckan till alla.
Jag tycker att den får stanna hos mig och Pey. Men vi kan väl berätta lite smått senare.


Puss! / Bj. Konstigt nog har jag blivit kär..


Jag älskar er, har alltid gjort, och kommer alltid att göra. Vi tre. Ja, det är så det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar er också, och jag saknar dem gamla stunderna, men det är inte slut ännu, jag behöver er, mer än någon annan !

2009-08-11 @ 14:18:02
URL: http://idarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0