Hej bloggen!

Kom precis hem, såg att min moppe var stulen .. great! :(
I alla fall, min baby sov hos mig inatt, men sen ''bara sådär'' drog han till Göteborg när hans pappa hämtade honom. Jassåjah.. han kom och han gick. Anyway, så ska jag träffa Alice imorrn, sen blir det sova över, och dagen efter blir det ung08festen. Wiie! :) Så att vi ska välja kläder och sånt imorrn. Känns fortfarande lite jobbigt, eftersom jag måste cyckla till bussen, till badet, åka buss till Åkersberga och allt vad det nu är. Fyfan , sugit värre. Det var dock mitt fel för att jag glömde låsa fast moppen men ändå ... jaja, sånt är livet.

Nu ska jag äta, puss!
//Freja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni skriva om Danmark ? :)

2009-08-11 @ 12:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0