Tv runda på G.

Hej korvnorrar.
Shit jag är trött på att blogga, trött på att vara vaken! Nej men iallafall. Igår var jag hemma hos Ida GE, och tittade på råttatoullie (eller hur det stavas) aldrig sätt den innan faktiskt ;O hah.. Otroligt sorglig ibland tycker jag. Stackars lilla råtta! Idag har jag inte gjort ett skit. Eller jo, besällde hem min nya mobil. Och vart på åland.
Jaja, men nu ska jag sätta lägga mig isängen. Messa med folk. Spec med Pierre, eftersom att vi kör våran tv runda.
2½ men, scrubs sen paradise hotel. Haha! Pierre.. Sorgligt nog måste jag säga dethär.. Vi har inget liv. hah!
Vad ska ni hitta på ikväll?
Aja. Godnatt bollar,

/ bj


Saknar alla fridfulla stunder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0