En blöt Peysan.

SÅ SANT BJ! ;)
Jag har varit på min babes landställe. Väldigt trevligt. Åkte dit på vattenskoter och hem på vatten scooter. Självklart när vi kom fram till bryggan vid hans landställe så kasstar han i mina skor i vattnet. Det började med att han drev men sen tappade han dem i alla fall. Så dem flöt runt där tills jag själv fick rädda dem. Jag blev fett lack och kassta ner hans tröja .. den sjönk. Så jag slänger av mig jackan och kutar i vattnet och hämtar den, snällt va? Så hela dagen idag och igår har jag dock inte kunnat använda mina egna kläder .. kul, nej! Så jag sitter nu i korvens kallingar och ser fräsch ut. Mina jeans som hann torka på 1 dag blev blöta när vi åkte skoter så jag fick ta korvens shors ändå. Jaja, vi ska väll träffas imorrn igen också. Vi får se, jag kanske ska färga håret då men jag ska prata med mi madre.


Pussar , peysan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0