Hemma från täby.

Hej alla! Nu är jag hemma igen. Har varit i täby centrum och ätit på forno romano med syrran. Handlat lite kläder (inte jag) och shoppat rikemans godis på ''pralinen''. Inte mycket mer har hänt idag, pappa tvingade mig att städa rummet, fått mig att gå upp vid 11, klagat på mig om datasladdarna. Ja, fan vad han ska styra och ställa. Kändes lite konstigt att vara uppe vid 11 lixom, 3 är min normala väcknings tid. Låg i sängen med stora rosa hörlurar för att slippa höra på mina päron som står och skriker och tjoar och tjimmar. Störande läge.

sonny ska typ komma vid den här tiden. Men han har ingen mobil så jag får sitta och vänta tills han kliver in igenom dörren. Hihi, anywho ni får ha det bra babes.

kisses, peysan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0