Heytheremf.

Efter ett jobbigt fullsatt Norrtälje och ett par stora melonsize bulor i pallet så är jag hemma!
Lördagen var jätte mysig. Ett varmt väder och en porrig Sonny kan väll aldrig vara fel? Vi var först på carshow motherfuckervaddetnuheter. Det var ju .. många bilar. Sen gick vi ut och åt. Kom hem mös och kollade på en jätte bra film. Handlade mys och så. Badade bubbelbad också. Efter det .. jah inte så mycket mer. Låg och snackade som vi brukar göra. Sonny hade skit kul när han skrämde ungdommar med sin jävla gramofon. Själv tyckte jag att det var mindre kul. Vaknade i alla fall tidigt idag för att jag skulle vara modell för lite kläder. Fick i alla fall en 500. Efter det drog jag till mamma och sen drog jag hem för att jag blev halft döv av alla skrikande ungar (vi hade gäster). Så att .. det var ju inte så roligt. Fick vänta på bussen i några timmar och nu är jag hemma. Ska lägga mig med en vr i badet hade jag tänkt mig. Det var länge sen jag kände mig så här sliten + alla melonsize bulor jag har i huvudet .. min pojkvän misshandlade mig .. haha nej förlåt var bara tvungen. Tänker inte säga vart jag fick dem ifrån , hahah!




//p

Kommentarer
Postat av: martina victoria kuhse

härlig blogg :) svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

2009-07-12 @ 21:24:25
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0