Roligt att veta ;D

Vi kör varannan fråga, bj börjar. Kontaklista med nummer på mobben.

Har du kysst nummer 7 ? -
  aktierkurser , neej. brukar nog inte kyssa sånna..
Brukar du vara med nummer 19 ? -  Horoskåp, hmm.. Neej.
Gillar du nummer 25?- anton, neej tycker inte om smygarn.
Är nummer 3 din bästis?- Amanda, Nej hon VAR min bästis. Lite vänner nu ;)
Är nummer 18 en sötnos? -   amanda N, jaa ;D
Är 6 en person du hatar? -  Min mosters kille, nej han är jättesnäll! :)
Älskar du nummer 16 ? - amanda Blomdahl. Barndomsvän.
Är nummer 22 snäll? -  Ida Rydkorv, Ja, så snäll att man blir arg ;D haha
Var du med nummer 23 idag? - Anton, nej jag var icke med smygarfan.
Går nummer 5 i samma klass som dig? -  Bj, ja faktiskt. Bvän ;D
Har nummer 30 en likadan mobil som dig? - Filles syrran bella, hmm..
Är sista numret sämst? - Nej! Det är ju min älskling, SONNY :D<3
Har du haft samlag med  nr 36? - Börsnytt, jaj föfan.
Har du varit otogen mot nr 12?-  Min syrra? Neaj, asså vi har aldrig varit tsm ..
Har du varit kär i nr 2? - August, jaaa.. höhö..
Är du kåt på nr 15? - Felix, nej jag föredrar att inte ha fantasier om min fd granne.
Brukar du tänka på nr 33? - Sonny, nej jag tänker inte på Frejas pöjk.
Brukar du vara med 41? -  Mimmi, nej fanheller..
Har du varit tillsammans med nr 10? -  Alex i 8B, Neej tror icke va ;) haha!
Har du strulat med nr 53? - Pavel, haha! en idiot som jag var tsm med under en fjortistid.'

'XIES'

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner att bj är ganska dålig på att ljuga..

2009-07-11 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0